۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

متشکرم

آقای احمدی نژاد در جائی خود را صریح ترین سیاستمدار حال حاضر جهان خواندند. تائید صدق و کذب این گزاره از توان من خارج است، اما، اگر ایشان میدان رقابت را به مرزهای ایران محدود کنند، آنوقت، من با اطمینان از تصدیق کنندگان ادعای ایشان خواهم بود؛ و البته در کنار آن تحسین کننده ایشان بواسطه این صفت چرا که آن را بسیار کارگشا می بینم.
اجازه دهید مسئله را با ذکر مثالی روشن کنم، امروز آقای احمدی نژاد نشان درجه یک عدالت را به آیت الله محمدی گیلانی اعطا کردند؛ من و امثال من که در مقام و موضع یک علاقه مند آماتور وضعیت سیاسی ایران را تعقیب می کنیم، بعید بود از فحوای صدها سخنرانی و ده ها عنوان کتاب در مورد نگاه ایشان به عدالت بتوانیم به برداشتی برسیم که از نظر دقت و صراحت با نتیجه ای که می توان از این عمل گرفت هم چشمی کند.
به سهم خود، جداً از شما تشکر می کنم جناب آقای احمدی نژاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر