۱۳۸۸ مهر ۱, چهارشنبه

فقط چند هزار سال

اینجا خواندم که چندهزار سال پیش، با هوش بودن خیلی سکسی بوده و این در واقع دلیل رشد لگام گسیخته و بیش از اندازه مغز ما بوده است. می خواستم بر جماعت نسوان معترض شوم که ای اف بر شما که مسبب محروم بودن از زندگی بی دغدغه یک میمون در حال حاضر سلیقه شما علیا مخدرات در چند هزار سال پیش بوده، قسمت مسخره ماجرا اینجاست که حالا، بعد از این بلایی که سر ما آورده اید تغییر سلیقه داده اید و به نظرتان عضلات در هم پیچیده خیلی سکسی تر از توانایی محاسبه یک انتگرال نامعین است،نتیجه اش هم شده اینکه ما هم چوب را خورده ایم و هم پیاز را مجدداً اف بر شما.
نکته جالب توجه دیگر اینکه این بار هوش اضافه که امروز بر گرده ما سنگینی می کند و عوارضی دارد که شاید با قدری مسامحه بتوان گفت عوارض خوردن میوه آگاهی است بر اساس این روایت علمی هم هدیه حوا است به آدم.
باز هم نکته جالب توجه دیگر اینکه این تاثیر گزینش سکسی نشان می دهد چگونه هوش و مغز موجودات در فرایند تکامل حضور پیدا کرده و این روند را به مراتب هوشمندتر کرده است.
همه چرندیات این پست بهانه معرفی ناباور بود که جداً خواندنی است و اگر ناباور هستتید کافی است یک بار امتحان کنید. ;) . در پایان نیز با توجه به اینکه آرزوی بازگشت به گذشته آرزوی محال است و طمع خام و «خام خوردن علت آرد در بشر» آرزو می کنم جناب مستطاب معشوق قدری اولدفشن تر بشوند. فقط به اندازه چند هزار سال.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر